לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

finzy's adventures in the big world


"אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה.."

Avatarכינוי:  Simply p

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2016

צעירונת


 

הוא משוחרר כבר 8 חודשים.

אריאל עבר את מה שאני חווה כרגע. 
הוא המשענת שלי בצבא.  

שיחה קצרה הציתה הרבה אש

לא יודעת מה זה לעבור שבועות בצבא בלעדיו, העידוד, החוזק, הוא הפסיכולוג האישי שלי

ידידים? זו מילה חלשה לידנו. 

יש רגעים שאני חושבת שאני מנחיתה עליו יותר מידי אז השתיקה יפה לי..

אריאל התחיל אוני' ואני בתקופה קשה מאוד בצבא

הוא פשוט גורם לי להיות מאושרת. לפעמים זה נראה כמו חברות אמיתית רק בלי התואר

אני רק צריכה את החיבוק שלו 
נישמע כמו סיפור אהבה לא גמור, אך, יש הרבה הפתעות באמצע
היה פיתוח ציפיות ואז הבנתי שככה מתרסקים         
הבנתי שאאלץ להפסיק

אשתוק ואפנים מהצד את הסיטואציה לטובה ולרעה
לוחמת תהיה לוחמת. קיבלתי את הסמל, נשאר סמ"ר והבייתה. עוד שנה ו7 חודשים בצה"ל. 

 

הקארמה תופיע אחרי הפוסט, שאלה של זמן כמה אחזיק מעמד.. בלעדיו.

 

נכתב על ידי Simply p , 26/3/2016 11:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSimply p אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Simply p ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)